понеделник, 20.5.2024
Начало » Файлове » Учебни материали » Курсови работи

Рекламата – основни канали и средства на комуникацията - курсова работа
2010-11-11, 0:25 AM
Основни канали и средства за реклама.

Каналът за разпространение на рекламата или медната е материалният посредник за предаване на рекламното послание на адресатите, т.е. на хората или на лицата и организациите, за които е предназначен. Например един от най-старите - и до днес особено активно използван - канали за реклама е печатът. По-късно за тези цели започват да се включват и киното, радиото, телевизията и други.

В зависимост от това какви цели и задачи се поставят пред рекламата и върху каква целева група трябва да се въздейства, след като е взето решение да се разпространи рекламното послание чрез определен комуникационен канал, необходимо е да се направи избор на конкретните рекламоносители. Например в медната периодичен печат могат да се изберат кат рекламоносители разписните вестници или списания. Важното е да се проучи и да се установи за кои стои или услуги кои рекламоносители ще достигнат до целевите групи потенциални купувачи и ще въздействат най-ефективно върху тях.

След като е направен правилен избор на медната и на рекламоносителите, съществено значение има решението относно рекламното средство, т.е. конкретният материален израз на рекламното послание.
Това, което е характерно за досегашното развитие на рекламата, е постоянният стремеж за прецизен подбор на отделните канали, рекламоносители и средства за реклама и тяхното съчетано използване. Наред с експертните оценки и вижданията рекламните специалисти много от рекламните агенции все по-често прибягват до използването на електронноислителна и компютърна техника, отдавайки дължимото на безпристрастния анализ и оценка на компютрите и в тази област.

Правилният избор предполага познаването на основните характерни черти на всяка медия, определящи нейните предимства и недостатъци. Те са и базата на взаимодопълващата функция на комуникационните канали и средства в рекламната дейност. Чрез съпоставяне на конкретните характеристики на различните канали за разпространение на рекламата с естеството на комуникациите и с изискванията за пренасяне на рекламното послание до целевите групи се прави избор на най-подходящите рекламоносители и средства.

*Забележка: можете да изтеглите пълната курсова работа от съответния линк
Категория: Курсови работи | Добавено от: ucoz | Тагове: курсова работа, Рекламата – основни канали и средст

Сподели с приятели:
Прегледи: 683 | Сваляне: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Брой коментари: 0
Само регистрирани потребители могат да публикуват коментари
[ Регистрация | Вход ]